#НеПропускай
Министерството на здравеопазването даде институционалната си подкрепа за информационната кампания за рака на простатата „Не пропускай“ на AstraZeneca България, която стартира през септември – Месеца за борба с рака на простатата, и ще приключи през ноември – Месеца на мъжкото здраве. Зад инициативата застанаха още Столична община и лицето на кампанията актьорът Владимир Пенев, а писателят Стефан Цанев предостави стихотворението „Носете си новите дрехи, момчета!“ за популяризиране на посланията.
Целта на инициативата бе да се повиши информираността на мъжете по отношение на рака на простатата и възможностите за диагностика и съвременно лечение, както и да привлече общественото внимание към проблемите на пациентите, страдащи от това заболяване. Основното послание на кампанията бе, че е важно мъжете над 50 години да преминават всяка година през профилактичен преглед.
„Не пропускай“ стартира с информационно събитие в градината пред Народен театър „Иван Вазов“ и продължи с медийна и дигитална кампания.
Повече информация за рака на простатата може да намерите тук.