#НаВремеЗаМен

Министерството на здравеопазването подкрепи кампанията „НаВреме за мен“, която цели да повиши информираността относно рака на гърдата и овариалния карцином и да провокира дамите да не пропускат годишните си профилактични прегледи, като се фокусира върху огромното значение на редовната профилактика и ранното диагностициране. Кампанията се организира от AstraZeneca България с институционалната подкрепа на Министерството на здравеопазването и Столична община. Сред останалите партньори са Българското онкологично научно дружество; Българската асоциация по медицинска онкология; Института за изследване лечението на рака на гърдата и др.

Инициативата стартира в края на септември 2024 г. – Месеца за борба с овариалния карцином, а най-големият обем от дейности се проведе през октомври – Месеца за борба с рака на гърдата. 

Преди началото на кампанията в Южния парк в София бяха изрисувани по част от алеите 20 цветни композиции с хаш-тага на кампанията #НаВремеЗаМен, чрез който дамите да намерят повече информация за рака на гърдата и рака на яйчниците във Facebook и Instagram, както в страниците на НаВреме за мен, така и в страниците на партньорите на инициативата. 

Кампанията активно използва социалните мрежи за информираност и ангажираност, публикувайки материали, видео съдържание и инфографики относно профилактиката, симптомите и рисковите фактори за рака на гърдата и рака на яйчниците.