Вътрешен ход

  1. Заявленията за издаване на удостоверения се приемат в Центъра за административно обслужване на Министерство на здравеопазването на адрес гр. София, пл. „Света Неделя” № 5.
  2. Всяко заявление се регистрира в Единната информационна система за документооборота.
  3. Регистрираните заявления се получават и обработват от служители на дирекция „Лечебни дейности“.
  4. При непълноти в документите заявителят се уведомява на електронния адрес (е-mail за кореспонденция и получаване на готовото удостоверение), посочен в заявлението, за необходимостта да представи в едномесечен срок липсващите документи. В този случай срокът за издаване на удостоверението спира да тече.
  5. Ако необходимият документ не бъде представен от заявителя в едномесечен срок, процедурата по издаване на удостоверение следва да се прекрати.
  6. В случай че са представени всички необходими документи, се издава удостоверение. 
  7. Срокът за изпълнение на услугата е 30-дневен за стандартна услуга и 10 работни дни за бърза услуга. 
  8. След поставяне на изходящ номер удостоверението се изпраща на електронния адрес (е-mail за кореспонденция и получаване на готовото удостоверение), посочен в заявлението. При заявено изрично желание, хартиено копие на електронно подписаното удостоверение може да бъде получено в Центъра за административно обслужване, лично или чрез упълномощено лице, или да бъде изпратено по пощата на посочен точен адрес.