Вътрешен ход

1. Заявлението се подава в Звеното за административно обслужване (ЗАО) на МЗ и по служебен път се изпраща до дирекция “Здравен контрол”.

2. Заседанията на комисията за регистрация на службите по трудова медицина, създадена със заповед на министъра на здравеопазването, се свикват от  нейният председател и се провеждат в Министерството на здравеопазването

3.Членовете на комисията извършват оценка на постъпилите в Министерството на здравеопазването заявления, за заличаване на регистрация на служби по трудова медицина и излизат със съответните решения за:

заличаване на регистрация

Оценката се извършва по време  на заседанията на комисията.

4. В срок до 5 дни от датата на проведеното заседание на комисията, техническото лице, въз основа на взетите решения:

- изготвя проект на заповед за заличаване на регистрацията на службите по трудова медицина.

- изготвя проекти на придружителните писма, с които административните актове се изпращат до заявителите.

5. Изготвените документи по т. 4 се съгласуват от председателя, и се предлагат за подпис на министъра на здравеопазването или упълномощено от него длъжностно лице.

6. Единият от екземплярите на документи по т. 4 се предава от длъжностно лице от ЗАО на заявителя:

- лично, срещу  представяне на документ за самоличност или

- на упълномощено от заявителя лице, срещу представяне на нотариално заверено пълномощно, копие от което се прилага към оставащата за архивиране документация, или

- се изпраща по пощата с обратна разписка

Заличаването на регистрацията на службите по трудова медицина се отразява в публичния регистър на службите по трудова медицина, публикуван на страницата на Министерство на здравеопазването в интернет.