Конкурс за длъжността „директор” на Районен център за трансфузионна хематология – Плевен
Основна цел на длъжността:
Ръководи, контролира и отговаря за цялостната дейност на Районен център за трансфузионна хематология, свързана с осигуряването на кръв, кръвни съставки и кръвни биопрепарати за лечебните заведения в териториалния обхват на дейност на центъра.
Кандидатите да отговарят на следните изисквания:
1. Минимални:
1.1. да притежават образователно-квалификационна степен „магистър” по „медицина”;
1.2. да притежават призната специалност по трансфузионна хематология;
1.3. да притежават квалификация по „здравен мениджмънт”.
2. Допълнителни изисквания:
2.1. да притежават компютърна грамотност;
2.2. да познават действащото законодателство в областта на трансфузионната хематология.
Конкурсът ще се проведе чрез защита на концепция за стратегическо управление на тема: „Стратегия за управление и развитие на Районен център за трансфузионна хематология - Плевен включително и в условията на извънредна епидемиологична обстановка” и провеждане на интервю.
В срок от един месец от публикуването на обявата кандидатите да представят лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) на служител в звеното за административно обслужване на Министерството на здравеопазването, пл. „Св. Неделя” № 5, следните документи:
- заявление за участие в конкурса;
- автобиография;
- копие от диплома за завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” по „медицина”;
- копие от официален документ за призната специалност по трансфузионна хематология;
- копие от официален документ, удостоверяващ придобита квалификация по „здравен мениджмънт”;
- копие от официални документи, удостоверяващи притежаването на професионален опит в областта на трансфузионната хематология: копие от трудова/служебна книжка и/или
копие от осигурителна книжка или официален документ на български език, удостоверяващ извършване на дейност в чужбина;
- копие от официален документ, удостоверяващ придобита квалификация по компютърна грамотност /ако притежават такъв/.
Документи, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
При подаване на документите на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло на входа на сградата на Министерството на здравеопазването, пл. „Св. Неделя” № 5 и на електронната страница на Министерството на здравеопазването.
Документи за участие в конкурса се подават до 28 януари 2021 г.