Конкурс за длъжността „директор“ на Център за спешна медицинска помощ - Плевен
Основна цел на длъжността:
Ръководи, координира, организира и контролира цялостната дейност на центъра, свързана с оказване на медицинска помощ на пациенти със спешни състояния.
Кандидатите да отговарят на следните изисквания:
1. Минимални:
- да притежават образователно-квалификационна степен „магистър” по „медицина”;
- да притежават призната медицинска специалност;
- да притежават квалификация по „здравен мениджмънт”;
- да притежават най-малко 1 /една/ година стаж в лечебно заведение с основен предмет на дейност осъществяване на спешна медицинска помощ или в структура на лечебно заведение, осъществяваща медицинска помощ на пациенти със спешни състояния.
2. Допълнителни изисквания:
- да притежават компютърна грамотност;
- да познават действащото законодателство, в т. ч. подзаконовите актове в областта на администрирането на дейността на ЦСМП.
Конкурсът ще се проведе чрез защита на концепция за стратегическо управление на тема: „Стратегия за управление и развитие на Център за спешна медицинска помощ - Плевен в условията на извънредна епидемиологична обстановка” и провеждане на интервю.
В срок от един месец от публикуването на обявата кандидатите да представят лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) на служител в звеното за административно обслужване на Министерството на здравеопазването, пл. „Св. Неделя” № 5, следните документи:
- заявление за участие в конкурса;
- автобиография;
- копие от диплома за завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” по „медицина”;
- копие от официален документ за призната медицинска специалност;
- копие от официален документ, удостоверяващ придобита квалификация по „здравен мениджмънт”;
- копие от официални документи, удостоверяващи притежаването на най-малко 1 /една/ година стаж в лечебно заведение с основен предмет на дейност осъществяване на спешна медицинска помощ или в структура на лечебно заведение, осъществяваща медицинска помощ на пациенти със спешни състояния: копие от трудова/служебна книжка и/или копие от осигурителна книжка или официален документ на български език, удостоверяващ извършване на дейност в чужбина;
- копие от официален документ, удостоверяващ придобита квалификация по компютърна грамотност /ако притежават такъв/.
Документи, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
При подаване на документите на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло на входа на сградата на Министерството на здравеопазването, пл. „Св. Неделя” № 5 и на електронната страница на Министерството на здравеопазването.
Документи за участие в конкурса се подават до 28 януари 2021 г.