МИНИСТЕРСТВО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
Структура за управление на Програми,
финансирани от Глобалния фонд за борба срещу СПИН, туберкулоза и малария
търси да назначи
ШОФЬОРИ
Квалификационни изисквания:
- Средно образование;
- Свидетелство за управление на МПС категория В, придобито минимум 5 години към датата на подаване на документи за обявената позиция;
- Комуникативни и организационни умения;
Основни задължения и отговорности:
- Извършване на транспортно обслужване на лица, изпълняващи дейности по Програмите, финансирани от Глобалния фонд на и извън територията на Република България.
- Поддържане в добро техническо състояние и добър външен вид на предоставения му за ползване автомобил;
- Осигуряване преминаването на годишен технически преглед на моторното превозно средство;
- Оформяне на пътните книжки на поверения му автомобил;
- Oсъществяване на дейностите по изпълнение на всички процедури, предвидени в нормативната уредба при пътно транспортно произшествие;
- Извършване на куриерски услуги, включително изпращане и получаване на поща и пратки за страната и чужбина;
- Извършване на административни услуги и дейности, възникнали в хода на изпълнение на Програмите.
Моля изпратете в срок до 23 ноември 2016 г.:
- Подробна автобиография на български език
- Мотивационно писмо на български език
- Копие от диплома за средно образование и/или придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ или „бакалавър“
- Копие от свидетелство за управление на МПС
- Сертификати за завършени курсове
на адрес:
Структура за управление на Програми, финансирани от Глобалния фонд за борба срещу СПИН, туберкулоза и малария
Министерство на здравеопазването
пл. “Света Неделя” № 5
София 1000
за конкурса за шофьори
Само кандидатите чиито документи са одобрени ще бъдат поканени на интервю.
Допълнителна информация за Програма “Превенция и контрол на ХИВ/СПИН” и Програма „Подобряване на устойчивостта на Националната програма по туберкулоза”, можете да намерите на www.aidsprogram.bg и www.mh.government.bg
Не се приемат електронно подадени кандидатури.