Върни се горе

  • Заповед за прекратяване на конкурса

    • Обновено

    З А П О В Е Д

    № РД-16-67/08.02.2024 г.

     

    На основание чл. 6 от Устройствения правилник на Министерство на здравеопазването, чл.12, ал.1 от Вътрешните правила за провеждане на конкурси за членове на органи за управление и контрол на публичните предприятия към Министерство на здравеопазването, и във връзка с протокол, съставен на 06.02.2024 г. на назначената със заповед № РД-16-40/24.01.2024 г. комисия за провеждане на конкурс за избор на управител на „Специализирана болница за рехабилитация - Котел“ ЕООД, гр. Котел, открит със Заповед № РД-16-528/11.12.2023 г.

    НАРЕЖДАМ:

     

    1. Прекратявам открития със Заповед № РД-16-528/11.12.2023 г. конкурс за избор на управител на „Специализирана болница за рехабилитация - Котел“ ЕООД, гр. Котел, ЕИК 119527829 поради това, че не е извършено крайно класиране на основание чл. 9, ал. 8 от Вътрешните правила за провеждане на конкурси за членове на органи за управление и контрол на публичните предприятия към Министерство на здравеопазването, тъй като получената оценка на концепцията за развитие на предприятието и приноса към неговото управление на допуснатия кандидат до втори етап е по-ниска от 4,50.

    2. За прекратената позиция по т. 1 от заповедта да бъде обявена нова процедура в установените срокове.

    3. Контролът по изпълнението на настоящата заповед възлагам на доц. д-р Петко Стефановски, д.м. – заместник-министър.

    4. Копие от заповедта да се връчи на съответните длъжностни лица за сведение и изпълнение.

  • Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати

    • Обновено

    Комисията, назначена със Заповед № РД-16-40 от 24.01.2024 г. за провеждане на конкурс за избор на управител на „Специализирана болница за рехабилитация - Котел“ ЕООД, гр. Котел, открит със Заповед № РД-16-528/11.12.2023 г.

     

    ОБЯВЯВА:

     

    Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до втори етап на конкурса по реда на постъпване на заявленията:

     

    Допуснати кандидати:

    1. Д-р Григор Костов Малев

    Недопуснати кандидати:

    1. Любомира Валентинова Митова

     

    Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до трети етап на конкурса по реда на постъпване на заявленията:

     

    Допуснати кандидати:

    1. Няма

    Недопуснати кандидати:

    1. Д-р Григор Костов Малев

Конкурс за избор на управител на „Специализирана болница за рехабилитация - Котел“ ЕООД

З А П О В Е Д

 

РД-16-528/11.12.2023 г.

 

На основание чл. 63, ал. 3 от Закона за лечебните заведения, чл. 21, ал. 1 от Закона за публичните предприятия и чл. 37,  ал. 2 от Правилника за прилагане на Закона за публичните предприятия

 

Н А Р Е Ж Д А М:

 

            Откривам конкурс за избор на управител на „СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА РЕХАБИЛИТАЦИЯ - КОТЕЛ“ ЕООД, гр. Котел, ЕИК 119527829, при следните условия:

I. Изисквания към кандидатите:

1. До участие в конкурса се допускат лица, които отговарят на следните изисквания:

1.1 да са български граждани или граждани на Европейския съюз, на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;

1.2 притежават образователно-квалификационна степен "магистър" по медицина, съответно дентална медицина, и с квалификация по здравен мениджмънт или лице с образователно-квалификационна степен "магистър" по икономика и управление и с придобита образователна и/или научна степен, специалност или преминато обучение за повишаване на квалификацията по чл. 43 от Закона за висшето образование в областта на здравния мениджмънт.;

1.3 да имат най-малко 5 години професионален опит;

1.4 да са почтени и да имат добра репутация;

1.5 да не са поставени под запрещение;

1.6 да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;

1.7 да не са лишени от правото да заема съответната длъжност;

1.8 да не са обявени в несъстоятелност като едноличен търговец или неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, обявено в несъстоятелност, ако са останали неудовлетворени кредитори;

1.9 да не са били членове на управителен или контролен орган на дружество, съответно кооперация, прекратени поради несъстоятелност през последните две години преди назначаването, ако са останали неудовлетворени кредитори;

1.10 да не са съпруг/съпруга или лице във фактическо съжителство, роднина по права линия, по съребрена линия - до четвърта степен включително, и по сватовство - до втора степен включително, на управител или член на колективен орган за управление и контрол на същото публично предприятие;

1.11 да отговарят на други изисквания, предвидени в устава на дружеството;

1.12 да могат да отделят достатъчно време за изпълнение на възложените им задължения.

II. Срок на договора и начин на определяне на месечното възнаграждение:

Договорът за възлагане на управлението с избрания кандидат се сключва за срок от 3 /три/ години. Месечното възнаграждение на управителя се определя при условията и по реда на чл. 56 от ППЗПП.

III. Необходими документи за участие в конкурса

За участие в конкурса се подават документи, поставени в два отделни плика, както следва:

Плик№ 1 - съдържа документи, удостоверяващи съответствието на кандидатите с изискванията за участие и критериите за подбор:

  1. Заявление за участие в конкурса по образец Приложение № 1;
  2. Автобиография;
  3. Нотариално заверено копие от диплома за завършено висше образование, с придобита образователно-квалификационна степен "магистър" по медицина, съответно дентална медицина или образователно-квалификационна степен "магистър" по икономика и управление;
  4. Нотариално заверено копие от документ за придобита квалификация по здравен мениджмънт - за кандидатите с образователно-квалификационна степен „магистър” по медицина, съответно дентална медицина;
  5. Нотариално заверено копие от документ за придобита образователна и/или научна степен, специалност или преминато обучение за повишаване на квалификацията по чл.43 от Закона за висшето образование в областта на здравния мениджмънт - за кандидатите с образователно-квалификационна степен "магистър" по икономика и управление;
  6. Нотариално заверено копие от трудова книжка или осигурителна книжка, или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
  7. Декларация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 20, ал. 1, т. 3-8 и т. 13 от ЗПП по образец - Приложение № 2;
  8. Декларация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 21, ал. 2 от ЗПП по образец - Приложение № 3;
  9. Данните, свързани със съдимостта на кандидатите, се установяват служебно по реда на чл. 356 от Наредба № 8 от 26.02.2008 г. за функциите и организацията на дейността на бюрата за съдимост.

 

Плик № 2 - съдържа концепция за развитие на предприятието и приноса на кандидата към неговото управление.

Плик №1 и Плик № 2  се поставят в един общ запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост, който се надписва с позицията, за която се кандидатства и наименованието на публичното предприятие, трите имена на кандидата, адрес, електронна поща и телефон за кореспонденция и връзка, и се завежда в деловодството на M3 като приносителя се информира за входящия номер.

IV. Срок за подаване на документите за участие в конкурса

Документите за участие в конкурса се подават до 19.01.2024 г.

V. Начин на провеждане на конкурса

 

Конкурсът се провежда на три етапа:

  • проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания и критериите за подбор;
  • оценяване на изготвена и представена от кандидатите концепция за развитие на предприятието и приноса на кандидата към неговото управление;
  • събеседване с кандидатите (интервю).

Темите, предмет на събеседване /интервю/ с кандидатите са:

  1. Особености и характеристики на дейността на публичното предприятие;
  2. Източници на финансиране и начини за стабилизиране/ подобряване на финансовото състояние на публичното предприятие;
  3. Органи на управление на публичното предприятие - права и задължения.

По време на събеседването комисията по провеждане на конкурса може да поставя и други допълнителни въпроси от областта на здравния мениджмънт и действащата нормативна уредба, прилагана при управлението на държавните лечебни заведения.

След приключване на втория етап на конкурса се изпращат писма до допуснатите кандидати за участие в третия етап от конкурса – събеседване, в които се определя ден и час за провеждането му. Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати до втори и трети етап от конкурса се обявява на електронната страница на МЗ.

В условията на извънредна епидемична обстановка и други извънредни обстоятелства, е допустимо провеждането на събеседването (интервюто) дистанционно в електронна среда.

VI. В срок до 10 дни след оповестяване на конкурса на електронната страница на M3 кандидатите могат да получават от публичното предприятие документи относно структурата и длъжностното щатно разписание на персонала.

 

Данни за финансовото състояние на дружеството могат да се получат от годишните финансови отчети, които са обявени в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ по партидата на дружеството и са общодостъпни.

VII. Контролът по изпълнението на настоящата заповед възлагам на доц. д-р Петко Стефановски, д.м. – заместник-министър на здравеопазването.

 

 

 

Приложение:

1. Заявление за участие в конкурса – образец;

2. Декларация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 20, ал. 1, т. 3-8 и т. 13 от Закона за публичните предприятия – образец;

3. Декларация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 21, ал. 2 от Закона за публичните предприятия – образец;