Конкурс за подбор на мениджър по управление на доставките на Програмите, финансирани от Глобалния фонд за борба срещу СПИН, туберкулоза и малария
02 септември 2014Министерство на здравеопазването, Структура за управление на Програми, финансирани от Глобалния фонд за борба срещу СПИН, туберкулоза и малария търси да наеме Мениджър по управление на доставките.
Квалификационни изисквания:
- Висше образование (магистърска степен по социални и/или стопански и/или правни науки);
- Владеене на писмен и говорим английски език на работно ниво;
- Компютърна грамотност (MS Office: Word, Excel, , Outlook, Power Point; Internet);
Допълнителни умения:
- Комуникативни, организационни и аналитични умения
- Умения за работа в екип
Практически опит:
- Минимум 8 години опит в управлението и/или администрирането, и/или финансовото управление, и/или доставките, и/или мониторинга и оценката на международни проекти и/или програми на национално и регионално ниво;
- Административен опит в системата на здравеопазването и/или държавната администрация и/или опит в работата с неправителствения сектор
- Опит в работата с международни организации
Основни задължения и отговорности:
- Подпомага изпълнението целите на Програмата;
- Отговаря за планирането и изпълнението на доставките на стоки и услуги по Програмата;
- Обобщава и осъвременява Годишния План за доставка на стоки и услуги по Програмата (според начина на доставка, категории разходи, количества, единични цени, изисквания за доставка, източници на доставка и т.н.), на база изготвените от Дългосрочните консултанти проекти на Планове за доставка на стоки и услуги по Компоненти;
- Следи и контролира изпълнението на Годишния План за доставки на стоки и услуги по Програмата;
- Обобщава и докладва на Директора на Програмата възникналите нужди от текущи доставки на стоки и услуги в хода на изпълнение на Програмата за представяне на Министъра на здравеопазването за утвърждаване;
- Съгласува изискванията за стартирането на съответните тръжни процедури;
- Съгласува съответните технически спецификации на стоки и услуги, финализирани от Главния асистент, в тясно сътрудничество със съответните Дългосрочни консултанти по Компонентите на Програмата;
- Участва в избора на доставчици на стоки и услуги по Програмата, съблюдавайки изискванията на Глобалния Фонд и правната уредба на Закона за обществените поръчки.
- Отговаря за процеса на планиране и извършване на текущите ремонти по Програмата;
- Съгласува договорите за доставка на стоки и услуги в тясно сътрудничество с Дирекция „ОП”, Финансовия мениджър и Директора на Програмата;
- Контролира и администрира изпълнението на договорите за доставка на стоки и услуги с избраните доставчици;
- Контролира точното и своевременно поддържане на архива на договорите за доставка на стоки и услуги от асистентите по доставките;
- Контролира попълването на информацията в специализирания софтуер за доставки на стоки и услуги по Програмата от асистентите по доставките;
- Ежемесечно изпраща справка за статуса на изпълнение на Годишния план за доставка на стоки и услуги до Местния представител на Глобалния Фонд;
- Координира съвместните дейности с всички Дирекции към Министерство на здравеопазването, които отговарят за процедурите по доставките на стоки и услуги;
- Организира и контролира провеждането на инвентаризации на материалните активи на Програмата и изготвянето на инвентаризационните описи;
- Отговаря за провеждането на одити и проверки на документите, свързани с доставката на стоки и услуги по Програмата;
- Отговаря за изготвянето на справки, свързани с доставката на стоки и услуги по Програмата;
- Контролира приемо-предавателния процес на стоки и услуги по Програмата до крайни получатели;
- Съгласува текущите заявки за доставка на стоки и услуги по сключените договори за доставка на стоки и услуги;
- Съгласува кореспонденцията, свързана с доставките на стоки и услуги по Програмата /докладни записки, писма, заповеди, доклади и други/, предварително съгласувани от Старши асистента по доставките;
- Разпределя текущите задачи на асистентите по доставките за изпълнение;
- Въвежда необходимата информация в системата за контрол на цените и качеството на Глобалния фонд, съгласно изискванията на Глобалния фонд (PQR);
- Докладва регулярно за изпълнението на задълженията си на Директора на Програмата.
Моля изпратете в срок до 16 септември 2014 г.
- Подробна автобиография на български език и английски език;
- Копие от диплома за придобита образователно-квалификационна степен “магистър”;
- Сертификати за завършени курсове;
- Мотивационно писмо на български и английски език;
на адрес:
Структура за управление на Програми, финансирани от Глобалния фонд за борба срещу СПИН, туберкулоза и малария
Министерство на здравеопазването
пл. “Света Неделя” № 5, София 1000
(за конкурса за Мениджър по управление на доставките)
Само кандидатите, чийто документи са одобрени, ще бъдат поканени на интервю.
Допълнителна информация за Програма “Превенция и контрол на ХИВ/СПИН”, можете да намерите на www.aidsprogram.bg и www.mh.government.bg
Не се приемат електронно подадени кандидатури.