Покана за избор на контрольор в „Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация на пневмофтизиатрични заболявания „Света Петка Българска” ЕООД, гр. Велинград
07 октомври 2019Министерство на здравеопазването отправя покана до всички заинтересовани лица, които отговорят на посочените по-долу изисквания, за избор на контрольор по реда на чл. 144, ал. 3 от Търговския закон в „Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация на пневмофтизиатрични заболявания „Света Петка Българска” ЕООД, гр. Велинград, със седалище и адрес на управление: гр. Велинград 4600, м. 4-ти Километър, ЕИК 112059210.
Процедурата за избор на контрольор ще се извърши чрез подбор по документи. Подборът се провежда чрез проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания.
Условия за участие в процедурата
I. За контрольори могат да кандидатстват само физически лица, които отговорят на следните изисквания:
- Да са дееспособни;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- Да притежават висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър" и най-малко 5 години трудов стаж по специалността;
- Да притежават професионален опит в областта на здравеопазването и/или професионален опит на ръководна длъжност.
II. Не могат да бъдат контрольори:
- управителите, техните заместници и наетите лица в дружеството;
- съпрузите, роднини по права линия или по съребрена линия до трета степен на лицата по т. II.1;
- лишените с присъда или с административно наказание от правото да заемат материално-отчетническа длъжност;
- управителите или членовете на изпълнителни или контролни органи на друго търговско дружество с държавно участие;
- народните представители, министрите, заместник-министрите, областните управители, заместник областните управители, кметовете, заместник-кметовете, кметските наместници, секретарите на общини, председатели на държавни агенции, членове на държавни комисии, изпълнителни директори на изпълнителни агенции, ръководители на държавни институции, създадени със закон или с акт на Министерския съвет, които имат функции във връзка с осъществяването на изпълнителната власт, изпълнителните директори и членовете на надзорния и на изпълнителния съвет на Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол.
Представителите на държавата в органите за контрол в търговските дружества с държавно участие в капитала могат да участват в не повече от един орган за контрол на такива дружества.
III. За участие в подбора кандидатите представят заявление по образец, придружено със следните документи:
- Автобиография;
- Нотариално заверено копие от документ, който доказва придобитата степен и вид на образование и/или специалност;
- Нотариално заверено копие от документ за трудов стаж;
- Нотариално заверено копие от документи, удостоверяващи професионалния опит в областта на здравеопазването и/или професионален опит на ръководна длъжност.
- Данните по т. I.2., свързани със съдимостта на кандидатите, се установяват служебно по реда на чл. 35б от Наредба № 8 от 26.02.2008 г. за функциите и организацията на дейността на бюрата за съдимост;
- Декларация, която да удостоверява, че за кандидата не са налице обстоятелствата, посочени в т.II от поканата.
Забележка: Електронното служебно свидетелство за съдимост по т. 5. се издава за лица, за които не са съставяни бюлетини за съдимост, включително и по чл. 78а НК. В останалите случаи, както и за лицата, родени в чужбина, свидетелство за съдимост се издава по общоустановения ред и следва да се представи от кандидата.
Заявленията за участие в подбора, заедно с необходимите документи се подават в деловодството на Министерство на здравеопазването в запечатан непрозрачен плик, върху който се изписва името на кандидата, дружеството, за което кандидатства и информация за контакт.
Срокът за подаване на заявленията е до 16.10.2019 г.
Заявленията ще бъдат разгледани на 17.10.2019 г. от 14.00 часа в Министерство на здравеопазването, пл. „Света Неделя“ № 5.
* * * * *
-
Заявление за участие
публикуван на 07.10.2019
-
Декларация
публикуван на 07.10.2019