Конкурси
Конкурси за избор на членове на органите за управление и контрол в публичните предприятия - лечебни заведения към Министерството на здравеопазването
Конкурс за избор на контрольор на "СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ НА БЕЛОДРОБНИ БОЛЕСТИ - ПЕРНИК" ЕООД, гр. ПЕРНИК,
КЛАСИРАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ
29 НОЕМВРИ 2024 Г.
в конкурс за избор на контрольор на „СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ НА БЕЛОДРОБНИ БОЛЕСТИ - ПЕРНИК“ ЕООД, гр. Перник, открит със Заповед № РД-16-536/22.10.2024 г.
Класиране |
Кандидат |
1 място |
Янка Атанасова Кюркчиева |
СПИСЪК НА ДОПУСНАТИТЕ И НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ
25 НОЕМВРИ 2024 Г.
Конкурс за избор на контрольор на „СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ НА БЕЛОДРОБНИ БОЛЕСТИ - ПЕРНИК“ ЕООД, гр. Перник, открит със Заповед № РД-16-536/22.10.2024 г.
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до втори етап на конкурса, по реда на постъпване на заявленията:
Допуснати кандидати:
- Янка Атанасова Кюркчиева
Недопуснати кандидати:
Няма
Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до трети етап на конкурса – събеседване, по реда на постъпване на заявленията:
Допуснати кандидати:
- Янка Атанасова Кюркчиева
Недопуснати кандидати:
Няма
З А П О В Е Д
№ РД-16-536/22.10.2024 г.
На основание чл. 144, ал. 3 от Търговския закон, чл. 21, ал. 1 от Закона за публичните предприятия, чл. 37, ал. 2 от Правилника за прилагане на Закона за публичните предприятия
Н А Р Е Ж Д А М:
Откривам конкурс за избор на контрольор на "СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ НА БЕЛОДРОБНИ БОЛЕСТИ - ПЕРНИК" ЕООД, гр. ПЕРНИК, ЕИК 113513064, при следните условия:
I. Изисквания към кандидатите:
До участие в конкурса се допускат лица, които отговарят на следните изисквания:
- да са български граждани или граждани на Европейския съюз, на държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
- да притежават завършено висше образование по една от следните специалности: медицина, дентална медицина, право, фармация, медицинска сестра или акушерка, бизнес администрация, публична администрация, стопанско управление или от професионално направление „икономика“;
- да имат най-малко 5 години професионален опит;
- да са почтени и да имат добра репутация съгласно чл. 34, ал. 5 от ППЗПП;
- да не са поставени под запрещение;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- да не са лишени от правото да заемат съответната длъжност;
- да не са обявени в несъстоятелност като едноличен търговец или неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, обявено в несъстоятелност, ако са останали неудовлетворени кредитори;
- да не са били членове на управителен или контролен орган на дружество, съответно кооперация, прекратени поради несъстоятелност през последните две години преди назначаването, ако са останали неудовлетворени кредитори;
- да не са съпруг/съпруга или лице във фактическо съжителство, роднина по права линия, по съребрена линия – до четвърта степен включително, и по сватовство – до втора степен включително, на управител или член на колективен орган за управление и контрол на същото публично предприятие;
- да отговарят на други изисквания, предвидени в устава на дружеството;
- 12. да могат да отделят достатъчно време за изпълнение на възложените им задължения.
- да не са управители, техни заместници и наети лица в дружеството;
- да не са съпрузи, роднини по права линия и по съребрена линия до трета степен на лицата по предходната точка;
- да не са лишени с присъда от правото да заемат материалноотчетническа длъжност.
II. Срок на договора и начин на определяне на месечното възнаграждение:
Договорът за възлагане на контрола с избрания кандидат се сключва за срок от 3 /три/ години. Месечното възнаграждение на управителя се определя при условията и по реда на чл. 56 от ППЗПП.
III. Необходими документи за участие в конкурса
За участие в конкурса се подават документи, поставени в два отделни плика, както следва:
Плик № 1 – съдържа документи, удостоверяващи съответствието на кандидатите с изискванията за участие и критериите за подбор:
- Заявление за участие в конкурса по образец Приложение № 1;
- Автобиография;
- Нотариално заверено копие от диплома за завършено висше образование по една от следните специалности: медицина, дентална медицина, право, фармация, медицинска сестра или акушерка, бизнес администрация, публична администрация, стопанско управление или от професионално направление „икономика”;
- Нотариално заверено копие от трудова книжка или осигурителна книжка, или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- Декларация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 20,
ал. 1, т. 3-8 и т. 13 от ЗПП и чл. 144, ал. 2 от ТЗ по образец – Приложение № 2; - Декларация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 21, ал. 2 от ЗПП по образец – Приложение № 3;
- Данните, свързани със съдимостта на кандидатите, се установяват служебно по реда на чл. 35б от Наредба № 8 от 26.02.2008 г. за функциите и организацията на дейността на бюрата за съдимост.
Плик № 2 – съдържа концепция за подобряване на отчетността и опазване на имуществото на дружеството и личен принос на кандидата.
Плик № 1 и плик № 2 се поставят в един общ запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост, който се надписва с позицията, за която се кандидатства и наименованието на публичното предприятие, трите имена на кандидата, адрес, електронна поща и телефон за кореспонденция и връзка, и се завежда в деловодството на МЗ като приносителя се информира за входящия номер.
IV. Срок за подаване на документите за участие в конкурса
Документите за участие в конкурса се подават до 15.11.2024 г.
V. Начин на провеждане на конкурса
Конкурсът се провежда на три етапа:
- проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания и критериите за подбор;
- оценяване на изготвена и представена от кандидатите концепция за подобряване на отчетността и опазване на имуществото на дружеството и личен принос на кандидата;
- събеседване с кандидатите (интервю).
Темите, предмет на събеседване /интервю/ с кандидатите са:
- Особености и характеристики на дейността на публичното предприятие;
- Източници на финансиране и начини за стабилизиране/ подобряване на финансовото състояние на публичното предприятие;
- Органи на управление на публичното предприятие – права и задължения.
По време на събеседването комисията по провеждане на конкурса може да поставя и други допълнителни въпроси от областта на действащата нормативна уредба, прилагана при отчетността на държавните лечебни заведения и управлението на имуществото им.
След приключване на втория етап на конкурса се изпращат писма до допуснатите кандидати за участие в третия етап от конкурса – събеседване, в които се определя ден и час за провеждането му. Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати до втори и трети етап от конкурса се обявява на електронната страница на МЗ.
В условията на извънредна епидемична обстановка и други извънредни обстоятелства, е допустимо провеждането на събеседването (интервюто) дистанционно в електронна среда.
VI. Информация за текущото състояние на предприятието – Приложение № 4
Контролът по изпълнението на настоящата заповед възлагам на д-р Бойко Пенков - заместник-министър на здравеопазването.
Приложение:
- Заявление за участие в конкурса – образец;
- Декларация относно относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 20, ал. 1, т. 3-8 и т. 13 от Закона за публичните предприятия и чл.144, ал.2 от Търговския закон – образец;
- Декларация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 21, ал. 2 от Закона за публичните предприятия – образец
- Информация за текущото състояние на предприятието