Върни се горе

Препоръки за комуникация на граждани и организации с администрацията на Министерството на здравеопазването във връзка с установените случаи на COVID-19 у нас

Във връзка с установените в Република България случаи на COVID-19, в сградите на Министерството на здравеопазването се извършва пълна дезинфекция три пъти дневно. С оглед спазването на препоръките за ограничаване на контактите, министерството препоръчва на гражданите и юридическите лица да заявяват исканите от тях услуги посредством Системата за сигурно електронно връчване, чрез имейл, чрез телефонно обаждане, чрез услугите на Български пощи или на куриерските фирми:

 

 

Връзка с нас

За информация: тел. 02/ 981 01 11, 02/ 9301 171, факс 02/ 981 18 33

Звено за административно обслужване: тел. 02/ 9301 176

(За деловодна справка и подаване на жалби, молби, сигнали, заявления и т.н.)

Email: delovodstvo@mh.government.bg

Пресцентър (за медии): тел. 02/ 9301 119, 02/ 9301 118
 

Антикорупция и сигнали

Сигнали за корупция могат да се изпращат чрез онлайн формата към Министерство на здравеопазването. Всеки сигнал се получава и разглежда от: министъра, главния секретар и Инспектората.

Изпрати сигнал

Научете повече

Гореща телефонна линия

Подайте сигнал или получете обща информация в работни дни от 9:00 ч. до 17:30 ч. на:

тел. 02/ 9301 152, 02/ 9301 253

Email: goreshtalinia@mh.government.bg

При критични ситуации и инциденти, свързани с оказаната спешна медицинска помощ може да се обръщате към дежурен експерт всеки ден от 0-24 ч. на: 

тел. 02/ 8050 300, 0888 33 45 45

Обратна връзка

Уведомителни писма
Отговори по запитвания към Министерство на здравеопазването

Благодарствени писма
Благодарности към служители и институции от системата на здравеопазването


Полезни връзки

Препратки към уеб-сайтовете на важни институции в България и чужбина