Кариери
Конкурси за постъпване на държавна служба в Министерство на здравеопазването, съгласно Закона за държавния служител и Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
Обявя за длъжността „главен експерт“ – 1 щатна бройка в дирекция „Спешна медицинска помощ“
СПИСЪК НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
06 ЯНУАРИ 2025 Г.
до участие в процедура по подбор при мобилност по реда на чл. 81а от ЗДСл за длъжността „главен експерт“ в дирекция „Спешна медицинска помощ“ в Министерството на здравеопазването“
1. Въз основа на преценката комисията реши:
а) Допуска до участие в събеседване следните кандидати:
- Розалина Боева, вх. № ЧР-82/16.12.2024 г.;
- Димитър Стоянов, вх. № ЧР-83/17.12.2024 г.;
- Камелия Петкова, вх. № ЧР-84/17.12.2024 г.;
- Велислава Цветкова, вх. № ЧР-85/18.12.2024 г.;
- Нели Бадалова, вх. № ЧР-86/23.12.2024 г.
б) Не се допуска до събеседване:
Няма недопуснати кандидати.
Посочените допуснати кандидати трябва да се явят за провеждане на събеседване на 07.01.2025 г. (вторник) в 10.00 часа в сградата на Министерството на здравеопазването - гр. София, пл. „Света Неделя“ № 5, залата на 4-я етаж.
Допуснатите кандидати следва да представят документ за самоличност преди провеждането на събеседването.
2. Подборът ще се извърши по следните критерии, съгласно Вътрешните правила за управление и развитие на човешките ресурси в Министерството на здравеопазването:
- Аналитична компетентност – Умения за събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
- Ориентация към резултати - Постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
- Работа в екип – Ефективно участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
- Комуникативна компетентност - Убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни. Ефективен обмен на информация и ясно изразяване;
- Фокус към клиента (вътрешен/външен) - Познава интересите и очакванията на потребителите на услугите, които звеното предоставя;
- Професионална компетентност - Професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността. Познаване и прилагане на стратегически и програмни документи за определяне на приоритети от функционалната компетентност на администрацията/административното звено. Познавана и правилно прилага действащата нормативна уредба, свързана с дейността на администрацията/административното звено;
- Дигитална компетентност – Притежава знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Кандидатите се оценяват съгласно посочените критерии. Всеки критерий се оценява по 5-степенна скала, като 5 е най-високата, а 1 е най-ниската оценка.
Членовете на комисията попълват съответния формуляр за преценка на кандидатите от събеседване за всеки кандидат. Индивидуалната оценка на кандидата от събеседването от отделен член на комисията се определя като сбор от оценките по критериите, разделен на броя на критериите. Резултатът от събеседването на всеки кандидат е средноаритметична величина от оценките на членовете на комисията. При изчисленията резултатът се закръглява до два знака след десетичната запетая.
За успешно издържали събеседването се считат кандидатите, получили резултат не по-малък от 4.00.
В зависимост от получения резултат, комисията ще извърши класиране на успешно издържалите събеседването кандидати.
Кандидатите, участвали в събеседването ще бъдат уведомени по електронна поща за получените от тях резултати.
О Б Я В Л Е Н И Е
Министерството на здравеопазването
Адрес: гр. София, пл. „Света Неделя” № 5
На основание чл. 81а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 66, ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
О Б Я В Я В А:
Обявявам длъжността „главен експерт“ – 1 щатна бройка в дирекция „Спешна медицинска помощ“, длъжностно ниво по КДА 6, наименование на длъжностното ниво - Експертно ниво 2 в Министерството на здравеопазването за заемане по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител (ЗДСл), при следните условия:
- Минимални изисквания, предвидени в нормативен акт за заемане на длъжността:
- образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
- професионална област – Здравеопазване и спорт, Социални стопански и правни науки;
- професионално направление – Здравни грижи, Икономика;
- минимален ранг за заемане на длъжността – III младши ранг и/или професионален опит – 3 години.
- Допълнителни изисквания, посочени в длъжностната характеристика:
- владеене на чужди езици и компютърна грамотност.
- Описание на длъжността по длъжностна характеристика.
Осъществява дейности, свързани със събиране, систематизиране и обобщаване на информация от всички информационни масиви и бази данни, администрирани в системата на Министерството на здравеопазването. Разработва и участва в разработването на експертни анализи, оценки и становища, свързани с управлението на системата на здравеопазване и изготвя прогнози и предложения за нуждите на нейното управление.
- Минимален размер на основната заплата: 933.00 лв. (за първа степен).
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификация и професионален опит.
- Подборът ще се проведе на два етапа:
- преглед на подадените документи за изпълнение на минималните и допълнителни изисквания за длъжността;
- събеседване с допуснатите кандидати за преценка на професионалните и деловите качества за изпълнение на обявената длъжност.
- ІІI. Необходими документи:
- писмено заявление за участие в подбора по образец;
- автобиография;
- копие от диплома за завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ от професионална област – Здравеопазване и спорт, Социални стопански и правни науки, професионално направление – Здравни грижи, Икономика;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: служебна книжка, трудова книжка, осигурителна книжка и др.
- копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време.
- копие от формуляр за годишна оценка на изпълнението на длъжността в администрацията, в която работи кандидатът, в случай че е назначен по заместване на основание чл. 15 от ЗДСл.
- копие от други документи по преценка на кандидата.
- Място и електронна поща за подаване на документите.
Документите за обявената длъжност се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Министерството на здравеопазването, гр. София, пл. „Света Неделя“ № 5, в Центъра за административно обслужване всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа или на електронна поща hr@mh.government.bg от 9.00 до 17.30 часа.
- Срок за подаване на документите.
Срокът за подаване на документите за участие в подбора при мобилност по чл. 81а от ЗДСл не може да бъде по-кратък от 10 дни и започва да тече на следващия ден от публикуването на обявата в Портала за работа в държавната администрация и на интернет страницата на Министерството на здравеопазването. Когато последният ден от срока е неприсъствен, срокът изтича в първия следващ присъствен ден. Документите на кандидатите за участие в подбора се подават всеки работен ден от 09.00 до 17.30 часа.
- Оповестяване.
Обявлението за подбора, списъците на допуснатите и недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с подбора ще се публикуват на интернет страницата на Министерството на здравеопазването и информационното табло в сградата на Министерството на здравеопазването, гр. София, пл. Света Неделя № 5.
- За заемането на обявената длъжност ще се извърши подбор, съгласно критериите, които са определени във Вътрешните правила за управление и развитие на човешките ресурси в Министерството на здравеопазването.
- Лице за контакт: Елка Савова, тел. 02/9301 165.